Робота з документами є одним із основних напрямків діяльності правника. Окрім розробки документації, фахівець у разі потреби здійснює юридичну експертизу документів, які вже підготовлені або набули чинності. У такому випадку юристи проводять перевірку документів на предмет відповідності чинному законодавству, вимогам щодо оформлення та необхідним для клієнта цілям.
Юридичний аналіз договорів або інших документів дає можливість уникнути імовірних недоліків / розбіжностей, які в подальшому можуть створити прецедент для судового спору та утворити небажані для клієнта наслідки. Фахівці нашого Адвокатського об’єднання мають великий досвід у напрямку діяльності, що пов’язана з перевіркою договорів та інших документів.
Як відбувається правова експертиза юридичних документів?
Перш ніж робити перевірку, юрист проводить консультацію з клієнтом, на якій він з’ясовує мету такої перевірки. Переважно йдеться про такі обставини:
Юридична експертиза договору, угоди, оферти, протоколу розбіжностей з контрагентом, клієнтом, партнером, постачальником дає можливість завчасно виявити помилки, знайти шляхи для їх усунення і в такий спосіб зменшити ризик небажаних фінансових втрат.
Алгоритм дій при експертизі документів
Фахівці нашого Адвокатського об’єднання проводять правову експертизу таких документів:
Юридична експертиза договорів передбачає такі кроки:
Правова експертиза документів є превентивним заходом для запобігання проблемним ситуаціям та збиткам. За результатами аудиту готуються рекомендації щодо внесення правок для захисту інтересів клієнта. Найчастіше в таких випадках складають протокол розбіжностей, який можна надати протилежній стороні.
У разі звернення до фахівців нашого Адвокатського об’єднання ми проведемо правову експертизу й дослідження вашого документа та підготуємо детальній звіт, рекомендації, правки до нього. Ви можете звернутися до нас у зручний для вас спосіб, навіть дистанційно, без особистого візиту.